marți, 1 septembrie 2009

Cuvant pentru cei ce alearga dupa slujbele de dezlegare

Gazduindu-l in inima pe Hristos, diavolul nu mai are nici o putere

"Nu va bucurati ca duhurile vi se pleaca, ci va bucurati ca numele voastre sunt scrise in ceruri" (Luca 10, 20). Acestea au fost cuvintele Mantuitorului Iisus Hristos, adresate ucenicilor ce se dusesera in toate partile sa-L vesteasca. Au venit si erau bucurosi pentru faptul ca pot, si ei, sa faca minunile Mantuitorului, ca, iata, duhurile se pleaca inaintea lor, asa cum se face mare caz de asta, si in zilele noastre. Oamenii isi vorbesc, unii altora: "Du-te in cutare loc, ca acolo se fac dezlegari teribile, se fac rugaciunile Sfantului Vasile cel Mare si scapa bolnavii de duhurile necurate." Exact ca ucenicii.
Raspunsul Mantuitorului il stim: "Bucurati-va, nu pentru altceva, ci pentru faptul ca numele voastre sunt scrise in ceruri. Mantuitorul, mai incolo, a promis ca: de veti avea dragoste intre voi, Eu impreuna cu Tatal, voi locui si voi lucra in voi, iar pe il voi trimite sa va aduca aminte de Mine si de cuvintele Mele. Acest anunt face aluzie la indicatia ce-o daduse ucenicilor, mai inainte: Nu va bucurati ca vi se pleaca duhurile necurate, ci pentru ca numele voastre sunt scrise in ceruri. Voi sunteti sub ocrotirea Tatalui Meu si sub ocrotirea Mea, cu care lucrez in voi, bucurati-va deci ca sunteti sub ocrotirea Tatalui, a Mea si a Duhului Sfant!"
Asta o spun vis-a-vis de propaganda ce se face cu scoaterea duhurilor necurate; oamenii alearga, pe unde au auzit ei ca se petrec minuni din acestea, de multe ori fara a sti ce motiv ii atrage sa se duca acolo. Mantuitorul a precizat ca numai asta e important: "faptul ca voi locui in voi, cu Tatal si voi lucra, nu ca se dezleaga oamenii de legaturile diavolului; important este ca Eu sunt in voi si lucrez cu Tatal."
Duhurile asculta si ies din om, omul eliberandu-se de actiunea lor, de rautate, dar important este ce viata primeste omul in el. Prin faptul ca se elibereaza, nu-i mare lucru. Mare lucru este ca se instaleaza Hristos in inimile noastre. Asta trebuie sa fie in atentia oamenilor: cerul se coboara-n inimile noastre.
Daca mai punem si problema Imparatiei lui Dumnezeu: "Pe Mine sa Ma cautati inlauntrul vostru. Daca umblati dupa viata, sa stiti ca Eu va sunt viata. Nu faptul ca scapati de actiunea diavolului e important, ci faptul ca Eu locuiesc in voi, unde trebuie sa fiu asteptat si primit, incat Eu sa va fiu dragoste, in inimile voastre. Sa va bucurati ca Eu, impreuna cu Tatal, locuiesc in voi, nu pentru ca va puteti elibera de duhurile necurate.
Avandu-Ma pe Mine, duhurile rele nu mai au loc, nu mai au ce cauta in voi pentru a fi nevoie sa le scoateti, prin diferite metode sau ducandu-va mai stiu Eu pe unde. Important e sa Ma aveti pe Mine, cu Tatal si cu Duhul Sfant. Daca va vedeti, unii pe altii, cum va vedem Noi, atunci deveniti o casa cu Sfanta Treime, viata voastra devine o casa de impreuna petrecere, de sfat comun, de simtire si traire identica cu cea a Sfintei Treimi. Important este ca a ajuns Imparatia lui Dumnezeu inlauntrul vostru si atunci diavolul nu mai are acces, nu mai poate patrunde, daca pe Mine Ma primiti."
Asta e lui Dumnezeu: sa Se vada primit si gazduit si dorit in inima noastra, in centrul de comanda al vietii sufletesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu